Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html

Сторінка психолога

 

  • Давати позитивні настанови, підтримувати бажання дитини йти в дитячий садок;
  • Дитина має відчувати повне розуміння між батьками та вихователями, тоді вона швидше звикає;
  • У перші дні – короткочасне перебування у групі – 1-2 години;
  • Наблизити домашній режим до садкового;
  • Утримуватися від шумних масових вистав, аби зменшити емоційне навантаження;
  • Навчити навичок  самообслуговування (одягання, умивання, складання іграшок).

 Головною педагогічною умовою успішної адаптація дитини до дитячого садочка є єдність вимог до малюка в сім’ї та дитсадку. Правильна поведінка  рідних у період адаптації дуже важлива, педагоги повинні надати рекомендації батькам:

  • Дитині потрібно говорити, що вона вже доросла;
  • Не залишати її на цілий день у групі;
  • Гуляти на майданчику після відвідування садка;
  • Давати із собою улюблені іграшки;
  • Повідомляти вихователя про особливі звички дитини;
  • Придумати ритуал «прощання» й обіграти його вдома;
  • Зустрічати дитину з посмішкою;
  • Розповідати якомога більше позитивного про садок; підтримувати самостійність дитини вдома.

 Виокремлюють такі ступені адаптації:

  • Легкий – поведінка дитини нормалізується (протягом 10-15 днів) – фізіологічна, природна адаптація.
  • Середній -  (протягом 15-30 днів) – дитина худне, хворіє, але не важко без ускладнень.
  • Важкий (триває від 2 місяців і більше)  - паталогічна адаптація.
  1. Перша групаті, для кого процес адаптації простий і безболісний. Такі діти комунікабельні, самостійні, спілкування батьків із ними доброзичливе.
  2. Друга група малюки, котрі адаптуються повільніше і важче. Поведінка нестала. Зацікавленість грою змінюється байдужістю, вередуванням. Малятам бракує довіри у ставленні до вихователів, інших дітей. навички гри та спілкування розвинені не достатньо. Діти малоініціативні, менш самостійні, дещо можуть робити самі, але здебільшого залежать від дорослого. З боку батьків простежується нестабільність у спілкуванні: доброзичливі, привітні звертання змінюються криком, погрозами або збільшенням вимог.
  3. Третя група діти, які важко пристосовуються до нового оточення. Вони зазвичай несамостійні, швидко втомлюються, ігрові навички не сформовані. У досвіді таких дітей - прояви

  Авторитарності, жорстокості (чи навпаки – зайвої поступливості) з боку дорослих, що спричиняє страх, недовіру до вихователя або повне ігнорування його та інших дітей, сон і апетит погані або зовсім відсутні. Діти часто хворіють, що ще більше сповільнює звикання до нового оточення.

 

0628727
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередній тиждень
За місяць
Попередній місяць
Загальна
147
118
468
626760
2487
1809
628727

Ваш IP: 34.228.239.171
Дата: 2024-03-29 14:22:17
Счетчик joomla
МОН України
Управління освіти
Інфо-центр
Освіта Рівненщини
Сайт педагогів-виховників
МОН України
Реєстрація в ДНЗ
Національна дитяча гаряча лінія